УВАГА! ТЕРМІНОВО ДО 17-00 09.07.2018!!! Інструктивно-методичні рекомендації щодо замовлення підручників для 1 класу закладами загальної середньої освіти

Інструктивно-методичні рекомендації

щодо замовлення підручників для 1 класу

закладами загальної середньої освіти

 

1. З 9 по 10 липня 2018 року педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО) визначають потребу в підручниках для 1 класу відповідно до прогнозованої кількості учнів на 2018/2019 навчальний рік та заповнюють спеціальну форму (додаток 2) з використанням модуля прозорого замовлення підручників на базі інформаційно-телекомунікаційної системи «Державна інформаційна система освіти» (далі – ІТС «ДІСО»).

ЗЗСО, які вибрали підручники, що не пройшли конкурсний відбір (вони відсутні в Переліку), обирають і замовляють підручники інших авторів.

Якщо підручник складається з двох частин, замовляється окремо кожна частина на прогнозований контингент учнів 1 класу в однаковій кількості.

ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин за побажаннями учнів та їхніх батьків можуть замовляти підручники з переліку для ЗЗСО з навчанням українською мовою.

Спеціальні ЗЗСО для дітей з особливими освітніми потребами, що використовують підручники для закладів загальної середньої освіти, замовляють підручники лише з предметів, які є в Типових навчальних планах для відповідних нозологій.

У разі виявлення технічних помилок, ЗЗСО повторно вносить замовлення в ІТС «ДІСО» (надсилати листи та відміняти попереднє замовлення не потрібно).

Якщо помилка виявлена після формування узагальненого замовлення відділом освіти, необхідно надіслати до Інституту модернізації змісту освіти (на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду ) сканований примірник офіційного листа від відділу освіти про скасування попереднього замовлення.

Керівники ЗЗСО несуть персональну відповідальність за замовлення підручників.

Кожен педагогічний працівник ЗЗСО має право повідомити на «гарячу телефонну лінію» МОН (044) 248-25-21 чи письмово на поштову адресу МОН (проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135) або ІМЗО (вул. Митрополита Василя Липківського, 36, к. 101, м. Київ, 03035) про вплив або бажання третіх осіб вплинути на його волевиявлення щодо замовлення підручників чи факт зміни волевиявлення вчителів ЗЗСО, в якому він працює.

 

2. 10 липня 2018 року ЗЗСО оформлюють результати замовлення підручників у паперовому вигляді, засвідчують підписом керівника (заступника керівника) (додаток 2) і передають їх на папері та в електронному вигляді до органу управління освітою, якому вони підпорядковані. ЗЗСО, що знаходяться в об’єднаних територіальних громадах, передають результати замовлення до органу управління освітою за місцем розташування.

 

3. З 11 по 12 липня 2018 року районні (міські) відділи освіти контролюють, щоб всі заклади освіти своєчасно надали замовлення, узагальнюють його за формою (додаток 3), роздруковують та направляють до департаментів (управлінь) освіти і науки обласних та Київської міської державних адміністрацій.

 

4. 13 липня 2018 року департаменти (управління) освіти і науки контролюють, щоб замовлення надали заклади освіти обласного підпорядкування та підпорядкування МОН, Мінкультури, Міноборони, які розміщені в адміністративно-територіальній одиниці та перебувають у державній та комунальній власності, узагальнюють інформацію (додаток 3) та, за підписом директора департаменту (начальника управління), скріплену печаткою, надсилають до Інституту модернізації змісту освіти (вул. Митрополита Василя Липківського, 36, к. 101, м. Київ, 03035), а також на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів, Вам потрібно включити JavaScript для перегляду

Органи управління освітою не мають права змінювати замовлення закладів загальної середньої освіти.